Lugna fredagen

ronneby Som jag tidigare sagt så uteblir ju träningen idag också. Direkt efter jobbet sticker vi iväg mot Ronneby för att besöka en kennel. Eftersom det vi kommer iväg så sent så stannar vi drygt halvvägs och sover, och tillbringar några timmar på lördag där. Sen blir det högsta fart hem för att fira äldsta lillebrorsan som fyllde 35 i veckan.

Om mina planer går i lås (vilket ju sällan händer i och för sig) så kanske kanske kan jag hinna till aikidon på söndag. Det beror sig lite på. Måste jobba lite med avloppet först. Men jag ska försöka. Och i så fall så kan jag klämma in löpningen ungefär samtidigt. Har stakat ut en bana som kommer bli ungefär 13 kilometer, från Sporthallen i Eskilstuna och hem till Torshälla. Hoppas hoppas.

Det vore ju smutt om det lyckades. Dels behöver ju komma igång inför maran, och dels är det bara två (kanske tre, har inte bestämt än) veckor kvar innan jag ska ta mitt 3-mila långpass så jag tar tåget till Strängnäs och sedan springer hem! Ska bli skoj som tusan!

Nya tag, nu tillbaka till jobbet!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentera

