Den här veckan blir bättre!

Vi kom iväg till Ronneby i alla fall! Drygt 100 mil i bil under lite drygt Ayla ett dygn! Det kändes må jag säga! I övrigt var resan väldigt lyckad, och jag tror inte att vi gjorde bort oss allt för mycket inför uppfödaren… peppar peppar! Hundarna var helt fantastiska och vi väntar nu ivrigt på att de ska komma fram. (Fast det dröjer nog en sex veckor till tror jag.) Mamma Ayla på bilden.

Däremot hann jag inte med att komma iväg till vare sig aikidon eller löprundan. Det var för mycket att göra som vanligt. SUCKS!

Nu sitter jag i alla fall på tåget hem efter jobbet, på väg mot första löparrundan på allt för många dagar! Det är inte lätt att få tiden att räcka till alla gånger, men nu ska jag försöka ta mig själv i kragen. Få upp lite flås inför den andra, men min första (hoppas jag) start i XtremeRunning i Ursvik. 15 km i jobbig terräng, då kommer jag i alla fall få reda på flås-status!

Önska mig lycka till!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentera

