Hyfsat måste jag säga

Det gick ju det där också! Tro’t eller ej, men jag lyckades äntligen komma ut på ett pass.

blötPeps Det började ganska fint. Första fyra kilometrarna flöt på fint. Så pass att jag utmanade ödet lite genom att göra fem stycken accelerationer á 15 sekunder, dvs 5 * 15 sekunder i maxfart. Jobbigare än man tror.

När jag började närma mig hemmet igen tyckte jag nog att jag var ganska trött. Tänkte att “fasen vad nästan tre veckors uppehåll kan sänka en”. Men när jag kom i mål så insåg jag ju att jag sprungit nästan 11,5 och inte som jag trodde, 10,5. Inte undra på att jag tyckte att det verkade lite långsamt!

Det var ändå ett bra pass måste jag säga. Stärkte förhoppningarna om att kunna springa i Ursvik nästa vecka. Fast den blir ju tuffare. 15 kilometer i terräng. Men det ska nog gå.

Ingen träning idag. Dags att försöka lägga de där jäkla avloppsrören! Däremot har jag en liten plan. Ska inte lova för mycket, men det borde kunna funka att sticka ut på onsdag morgon… Jag ska verkligen försöka!

Har du någon plan?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentera

