Vilken resa!

påhugget Det blir en tuff dag idag! Detta på grund av en tuff kväll igår. Kom hem 18:30, svidade om och gick ut och började jobba med avloppet. Vi höll på till 21:30 sedan såg vi inte mer, det var för mörkt. In och käka, och sen iväg till Carinas morbror och lånade hans dusch.

Kom i säng vid halv tolv ungefär och lyckades somna ganska snabbt egentligen, men jag vaknade upp igen runt halv två, och det tog ett jävla tag innan jag somnade igen. Lyckades väl knipa en fyra och en halv timmes sömn ungefär.

Det är ju en anledning till att löpningen i morse snöade in. Dessutom har jag ont i höft-fan igen. Om det beror på senaste passet eller det faktum att jag höll på att göra en riktigt praktvurpa (höll på förresten… jag GJORDE ju en praktvurpa!) igår när jag skulle försöka häva mig upp ur avloppsdiket. Tog emot största smällen med armen, men jag kan ju ha slagit i höften också.

Det blir svårt att se vettig ut på jobbet idag… Och inte kommer jag att hinna ut och springa i kväll heller. Kommer som vanligt ha två personer som står och väntar på att få sätta igång med avloppet när jag kommer hem. Men om vi har lite tur så allt går bra ikväll så kanske kanske vi kan ha kopplat ihop allt ikväll, vilket gör att vi inte behöver gå iväg till någon annan för att duscha! Då är det inte långt kvar till ett mera normalt liv!

Vad andra skriver om , , , ,

Kommentera

