Rofylld helg

Äntligen fredag! Sitter och avslutar på jobbet för idag (och jernberghska veckan!). Nu ska jag hem och traska på stan en timme, sedan går vi (alltså, jag och Carina) till Bishops och tar en engelsk lager och varvar ner lite innan vi går vidare till Jernberghska och käkar en jäkligt mysig middag.

Lördag… Vad jag vet att vi ska göra är att gå och provköra en Renault. Sedan får vi se. Har inte bestämt mig för om jag ska springa eller inte. Det får visa sig hur det ser ut med förkylningen. Ska ju ta det lugnt ett tag framöver och se till att kroppen går ner lite i stressnivå.

På söndag ska jag i alla fall till aikidon. Det bidde ingen träning igår. Röd dag och så där, så folk ville vara hemma. Det blir inte någon löpning hem från träningen heller eftersom det direkt efter träningen blir att åka till Köping och fira Carinas gudson som fyller 20.

Men det är OK! Jag har ju inget lopp i närheten att oroa mig för. Tar dagarna som de kommer i stället.

Skönt att Chrille äntligen har tagit tag i saker och ting och skaffat sig en cykel och börjat komma igång igen. För så är det, fokus ligger nu på att långsamt öka mängden så jävlar anamma ska vi kuta till Göteborg nästa sommar!! Bra jobbat brollan!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

