Träningsläger!

I går var det ju tänkt att jag skulle tränat lite aikido igen. Det gick ju inget vidare så klart… Vilket enbart berodde på att jag inte kom iväg dit! I stället blev det ett improviserat 50-års kalas! Det kunde jag ju inte banga på. Dessutom kunde vi tänka på annat än stackars Casper som vi förlorade i onsdags. Det gör fortfarande ont i själen! Men han behöver inte lida i alla fall.

kalas

Tyvärr betyder det ju att det kommer bli ett långt uppehåll med det i och med att vi (Carina och jag) åker upp till Arlanda på söndag och checkar in oss på Radisson i SkyCity. Planet till Alicante avgår redan 06:10 på måndag morgon!

Det ska bli så skönt att få komma iväg! Dessutom, det fina i kråksången är ju att jag tar med mig löparskorna så klart! Kan inte lova att jag springer ALLA dagarna, men nog ska jag försöka komma upp i fem pass i alla fall!🙂

Just ja! Glömde bort. Carina ska på SPA i morgon och jag måste tillbringa hela lördagen i Helenelund. Då ska jag passa på springa på lite nya jaktmarker!

Nystart i Spanien, visst låter det härligt!?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

