Terminsavslutning

Jo men visst var jag på träningen igår. Första gången som jag lyckats vara med på två pass på raken tror jag… Knepig vår har det varit.

Tisdagar är lite mera avancerade dagar. Och visst var det! Det blev en svår träningen, många nya saker och handgrepp. Var faktiskt rätt trött i kolan också när jag kom hem, inte bara kroppen. Har lite träningsvärk i axeln idag för övrigt.

I helgen är det terminsavslutning på aikidon, sedan startar sommaren med färre pass, vilket gör att jag kommer nog att springa lite mera istället. Måste ju fylla ut tomrummen med något juh! Så då blir det svettig sommarlöpning som substitut!

Ska försöka ta tillfället i akt och haka på och springa vad de kallarUrsvik All-in”. Verkar vara en riktigt rolig idé! Och en bra start på träningen för Lidingöloppet!

Träningen resten av veckan ser ut så här:

  • Torsdag: Aikido
  • Lördag: Terrängpass på OK Tor ca 11,5 km tror jag.
  • Söndag: Aikido + Terrängpass nånstans mellan 11 och 16 km… lite vagt men det beror på att det dels är aikido, men framför allt så har jag varit i Stockholm på lördagen och kollat in Kiss på Stadion (ska bli tok-grymt!)

Har du planerat träningen i sommar än?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentera

