Växlande molnighet

Sammanfattning av helgen: Blandad! Det positiva var KISS – konserten och aikidon, det mindre positiva: Peps vs Löpning 0-2!

Om vi ska klara av det negativa först, så helt enkelt – det fanns inte tid! Så enkelt var det. Ska jag se framåt så är det lite trist att jag inte hade tid att springa nu i helgen eftersom det blir ÄNNU mera hektiskt nästa helg! Men, den dagen den sorgen!

Och varför fanns det inte någon tid över i helgen då? Ja till att börja med behövde vi sova ut lite, både lördag och söndag. Sen var vi tvungna att åka in till stora staden och shoppa loss lite. Det är inför nästa helg. Så helt plötsligt slår klockan 15:00 och brorsan (Marcus) står utanför dörren och det är dags att åka mot Stockholm och KISS-konserten. Som för övrigt var riktigt underhållande! Ja, men så var vi ju inte hemma förrän halv två på natten.KISS

Så jag hann inte mer än vakna förrän det var dags att åka in till staden igen. Denna gång var det träning faktiskt. Terminsavslutning på aikidon, och mitt LIVS FÖRSTA GRADERING!😀 ! Skitkul! OK, det var säkert med nöd och näppe, och jag kommer nog inte undan så enkelt nästa gång, men i alla fall! Vem hade kunnat ana det för sex månader sedan??

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

