Skifte

Tisdagar är aikido-dagar. Eller ska vara. I dag missar jag den, men jag har å andra sidan lyckats vara med de senaste sex gångerna, så det känns inte så farligt.

Däremot kommer jag faktiskt ha tid för lite löpning. Vet inte hurLes Rotes långt ännu, det får jag känna efter när jag väl är ute. Av döma av hur benen kändes nu på morgonen när jag cyklade till stationen så blir det inte den längsta sträckan. Fast benen kanske bara var lite nyvakna?

Anyway, det ska bli lite skönt att nöta lite skog igen. Det var alldeles för länge sedan!

Sommarlöpning…🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

One comment

  1. Pingback: Som rutten fisk « Är du helt bakom Götet?

Kommentera

