Kvalitet

påhugget Ett snabbt inlägg… arbetsdagen börjar närma sig sitt slut (äntligen!), och det ska bli skönt att komma hem.

Nu ska jag kasta mig iväg till tåget och hoppas på att inte ALLA ska åka hem samtidigt. Det brukar kunna vara så tyvärr. I alla fall, så som jag skrev igår (?) så är det dags att ta tag i kvalitetsträningen, och varför inte börja redan idag?

Tänkte att jag skulle pallra mig iväg till Roxnäs utanför Torshälla. Det blir en lagom uppjogg, ungefär 3 km. Varför just dit? Jo, där finns det en förträfflig backe jag köra i! Den är lång som fan och lika brant, typ. I den form jag är i nu så blir det inte så många repetitioner skulle jag tro, men man måste ju börja någonstans. Och så 3 km hem igen. En bra torsdag!

Imorgon är det midsommar. Ska försöka hinna ut på ett pass i morgon förmiddag också, men jag kan inte lova något! 🙂

Har du klart med midsommarplanerna?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 comments

  1. Pingback: Hur var det nu då? « Är du helt bakom Götet?

Kommentera

