Bättre en fågel i handen…

Det gick inte alls som jag tänkt mig i torsdags. Med kvalitetspass och allt. Hade verkligen inte någon bra knä-dag i torsdags när jag kom hem, så det blev till att vila istället. Och inte blev det något längre pass i söndags heller.

Däremot lyckades jag faktiskt, på midsommardagen, komma ut englassa liten liten sväng. Skulle lämna tillbaka hyrbilen och tänkte att en liten lätt spöa-kroppen-efter-midsommar-runda skulle sitta fint. En sådan runda som tar lång tid fast man bara springer en kortare sträcka. Så tider runt 6:30 tänkte jag, men det visade sig när jag kom hem att det blev på 5:30 i stället!

Det är ju visserligen jäkligt flackt där jag sprang, men ändå…

I går blev det ett himla slit hemma, både med trädgård och jobbet.  Så det fanns inte tid att springa tyvärr. Har egentligen fortfarande saker att ta i tu med hemma, men det får vara idag. Känner att jag behöver komma ut och ruska av mig allt, så i kväll blir löpning. Bäst att passa på. Imorgon kommer jag att missa aikidon (igen!), vi har en grej med jobbet (efter arbetstid förstås), och det är för sent att backa ur nu.

Så där ja, då har man pausat tillräckligt idag då! Ses!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

