Sjunka som en sten!

Hade nästan lite abstinens igår kväll. Det var ju egentligen en fantastisk kväll att springa lite på. Så det var väl tur att jag kände mig lite trött och sliten, så jag kunde titta på fotbollen med gott samvete!

image Ikväll däremot! Tänkte springa till Mälarbaden, möta upp brorsan Christian och sedan ta och sim-träna som brorsan kallar det. Vet inte hur långt ännu. Det kan bero på hur kallt det är i vattnet… Nu vet inte jag hur bra brorsan är på att simma, själv har jag ju fullt sjå med att hålla huvudet ovanför vattenytan, så det kan nog bli bra träning!

Sedan springer jag kortaste vägen hem. Så den sammanlagda löprundan landar runt 12 kilometer skulle jag tro. En bra torsdag, och bra förberedelser för att knata runt på lördag. På lördag vill jag gärna landa runt 15 km.

Men en dag i taget. Ikväll springa, simma, springa. Fredag – blues med Mats RonanderRadermachersmedjorna! Det är inte så dumt det heller!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentera

