Simma?

Planerna för gårdagen var ju: springa, simma, springa. Jag hoppade över mellansteget!

Allt gick planenligt. Stack iväg hemifrån vid halv sju snåret, men ficksimma ganska snart ett håll som vägrade ge med sig. Mycket irriterande. Kanske gick jag ut för hårt? Jag struntade i smärtan i magen, och fortsatte kuta mot Mälarbaden. Tyvärr så var det fina vädret som bortblåst, och jag hade ingen större lust att hoppa i plurret när jag kom fram. Snålblåst, mulet och ca 17 grader… nej tack!

Idag blir det lite vila, imorgon tänkte jag försöka hinna med ett pass. Kanske simma lite om vädret tillåter?

Någon som vågat sig på ett dopp ännu?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

