I farten igen!

Jag var visst lite gnällig igår kan man tycka. Men jag hade ju haft en sååå jävlig morgon. I och för sig var morgonen inte så himla kul i morse heller, men det tar vi inget extra för.

Framåt eftermiddagen hade jag lyckats skaka av mig det mestaPepsPåG av all negativitet. Dels så började jag se fram emot uppstarten på aikidon i kväll. Ska blir riktigt roligt att komma igång igen. Det var några veckor sedan sist, och man har ju inte blivit direkt rörligare  under tiden… Kassaskåpet Anderberg- det är jag det! 😀

Och sen, det bästa av allt! Vi (Bakom Götet alltså) har ju hamnat på THE LIST! Asballt, jag som aldrig varit på en lista förrut…

Ikväll blir det som sagt uppstart på aikidon. Sen jävlar i min låda är det dags att dra igång hårdträningen! Dags att samla ihop sig till ett litet träningsläger igen! Köra hårt på fredag kväll, försöka få ihop två pass på lördagen och minst ett pass på söndagen (kanske efter aikidon…?).

Borta är semesterångesten, borta är gnälligheten, nå åker vi! 🙂 Dels är det Bellmanstafetten nästa vecka och då måste man ju impa på jobbarkompisarna, och sen är det ju så att det där lilla loppet på Lidingö närmar sig snabbt!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

2 comments

  1. Mia

    Att impa på kollegorna är faktiskt skitviktigt! Tyvärr jobbar jag hemifrån så ingen blev impad av mitt 18-kilometerspass idag.

    Lycka till med omstarten. Tänk på att du är med på ”THE LIST” 😉

    • Peter

      Shit va trist! Men jag är impad av dina 18 km i alla fall. Undrar om jag inte ska försöka komma upp i de trakterna i helgen? Det vore ju skoj! Så jag förtjänar platsen på ”THE LIST” liksom! ;-D

Kommentera

