Inte riktigt min mening

Det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig det här… Skulle ju inleda mitt träningsläger i kväll (efter jobbet, efter att ha varit och handla, efter att förberett maten) med att springa en kortare sträcka, kanske runt en mil. Åkte till och med tidigare till jobbet för den sakens skull. Så jag kunde komma hem skapligt och ha lite tid på mig.

blod Inte fasen tänkte jag på det när jag drog i väg till Blodcentralen på Hötorget! Det kanske funkar, men det är ju verkligen inte rekommenderat att hålla på med kraftig fysisk aktivitet samma kväll som man varit och lämnat blod.

Så det blir till att åka hem, handla, laga mat och börja träningslägret i morgon istället. Nåja, det kan nog funka det också!🙂

När jag ändå är inne på ämnet “träning”, så var det ju säsongsupptakt igår på aikidon. Det kändes att det var några veckor sedan jag var där sist! Det var väldigt stelt. Men vi tog det lugnt, lugnt och försiktigt. Hann bli lite svettig, men jag känner faktiskt inte något speciellt i kroppen idag. Däremot var det kul att komma igång igen. Tycker verkligen att det är roligt att träna aikido. Tror nog att det syns på mig… har ett fånigt leende i fejjan hela träningen…😀

Men det är väl så det ska vara, eller hur?

Hur ser din helg ut?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 comments

    • Peter

      Nice!🙂

      Hade tänkt att köra en bakfylla imorgon, men va fasen, träningen börjar kl 10 redan… vad göra?🙂

Kommentera

