Stormpaddling?

Tidigare i dag beskrev jag planeringen för helgen. Simon och jag tänkte dra iväg och paddla kanot(!), från Åkers Styckebruk och vidare ned mot Gnesta. Lite lagom långt för två nybörjare.

Sedan surfade jag in på Expressen.se…

helgväderHur sugen blev jag på paddla nu?

Faktum är att, bara jag hittar understället och regnstället så ser jag fram emot det ändå!

Visst gillar väl du också utmaningar?  Vilken är din närmaste utmaning?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 comments

    • Peter

      Men utmaningen…. UTMANINGEN!😉

      Vi hoppas på att SMHI har fel som vanligt och att det bara blir en och annan skur. Ya think!?

Kommentera

