Popsnöre i skogen?

Satt och snöade in mig på en massa äldre inlägg hos Mia där det handlade (lite) om det här med att löpa med musik. Det finns väl säkert lika många åsikter om detta som det finns löpare…

Det händer att jag springer med musik. Det beror lite på hur dagen har varit. Har jag saker att bearbeta, både bra och dåliga, och om jag springer i skogen, då skippar jag musiken. Vill jag bara ha en timme för mig själv, slippa bry mig, ja då åker lurarna fram.

OM jag springer med musik så MÅSTE ju den här finnas med:
(Iron Maiden: The Loneliness of the Long Distance Runner)

Sen brukar jag, om det går lite trögt, kasta in den här också, den får alltid upp farten!:
(System of a Down: Old School Hollywood)

Springa med musik? Hur gör du?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 comments

  1. Mia

    Roligt att min blogg fyller någon form av funktion 🙂

    Jag har fortfarande inte börjat lyssna på musik när jag springer. Det kanske är dags nu 🙂

    • Peter

      Sprang egentligen mera med musik tidigare. Var så avundsjuk på alla som hade små smidiga mp3-spelare, eller telefoner, så till slut när jag också fick det så nyttjade jag det för fullt! Men nu har jag lärt mig att känna efter innan om jag vill ha musik eller inte. Oftast inte. Tänker bättre då! 😀

Kommentera

