Tre veckor kvar!!! WTF??!!?!

Lidingöloppet närmar sig med stormsteg! Tre veckor kvar!!! Hur fasen ska jag hinna med formen tills dess??? Jag bara undrar!

Träningen har inte gått som jag har velat. Alltid är något annat som pockar på uppmärksamhet hela tiden. Vissa grejer har jag valt själv, andra dyker bara upp. För att citera Anita Lindblom: “Sånt är livet!”

Men nu ska det förhoppningsvis bli lite ordning på torpet tänkte jag! Väl hemma från jobbet idag, ja då blir det en tripp till hundklubben. Efter det blir lite springa av! Skiter i vad klockan blir, jag SKA ut! Mellan 10 och 12 km tänkte jag. Det blir bra!

Vilar i morgon.

På lördag har vi tänkt att vi ska dedicera en hel del tid åt Frasse,DSC00067 träna lite med honom å så. Men det ska nog gå och få till ett och annat pass ändå. Lätt distans på lördag morgon/förmiddag. Träna Frasse vid lunch, och ett back-pass på eftermiddagen innan det är dags för Peps att fixa middagen.

Söndag klockan 10:00: Aikido (äntligen, det var ett tag sedan!). Cykla hem, byta om, dra ett längre distanspass, minst 12 men gärna 15-16 km.

Bra start det där!

Har du panik inför Lidingöloppet? Eller tränar du för något annat?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentera

