Kvällsträning

Snart slut på dagen (arbetsdagen i alla fall) och jag ser fram emot att få träna lite i kväll. Som vanligt så funkar det verkligen inte med att sticka ut och springa på morgonen. Är alldeles för morgontrött!

Men jag ska inte ut och kuta när jag kommer hem. Nä, det får vara till i morgon (bitti?). Ikväll blir det för första gången på 1½ vecka lite aikido!🙂

Ska bli kul som tusan. Det som stör lite är cykelturen hem. När de stal min cykel så stal de även belysningen. Så jag har lyckats plocka med mig en ficklampa som jag kan ha som lampa fram (ifall polisen dyker upp…)

Spara benen idag, springa som fan i morgon!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

