Hej vad det går!

DSC00127 Trött idag! Men det beror nog mest på att det blev lite sent igår, inte för att jag hade svårt att sova. Det är svårt att ha svårt att sova efter träningen igår!

Två pass mäktade jag med. Riktigt kul var det. Det är ju trots allt inte så ofta jag hinner det under veckorna. Det blev ett hyfsat snabbt distanspass på morgonen. Ganska precis en mil, avklarat på 53 nånting. Sedan hem och jobba lite och fram emot 17-snåret så var det på’t igen! Denna gång lite backintervaller. I och för sig inte så stor backe, men va fan, man måste ju starta någonstans. Sammanlagd läng på det passet blev ungefär 4 km.

Känns i benen idag. Det var segt de första kilometrarna på cykeln mot tåget. Tur då att det blir vila idag. Äldsta gudsonen och hans familj kommer på lite grillmiddag ikväll. Invigning av nya grillen dessutom!🙂

image

I morgon finns det en uppenbar risk för vila då också! Ska ta bilen ner till Malmö och hjälpa en kompis att flytta hem igen, vilket betyder avresa mellan 05:00 och 06:00! Sedan runt sex timmar i bilen innan jag är framme. Lasta bilen och sedan hem igen! Puh! DET kommer kännas i skallen när jag kommer hem till Torshälla igen!

På söndag klockan 10:00 är det dags för lite aikido igen. Mera grundträning igen och inte så avancerat. Ska bli rätt skönt faktiskt! Efter det… Får se. Har stakat ut en liten runda som jag skulle vilja försöka mig på i helgen. Den är ganska exakt 20 km. Behöver komma upp de mängderna nu. Det är inte långt kvar till Lidingöloppet!

Hur är det för dig då? Några utflykter i helgen?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Mer om morgonlöpning här!

One comment

  1. Pingback: Jävlar vad det gick! « Är du helt bakom Götet?

Kommentera

