Men hur blir det nu’rå?

Funderade för ett tag sedan på det här med stressen inför alla större lopp, man funderar på om man är rätt tränad o.s.v. Tanken slog mig t.o.m. att jag skulle sluta springa sådana lopp, lopp som är över två mil. Jag menar, milloppen det är ju egentligen bara att anmäla sig till och köra, de tar ju ingen kraft egentligen.

Men så dök det här upp i maillådan nu:

image Och då blev jag lite så där… FAN också! Jag har ju aldrig sprungit det, och det låter ju väldigt roligt när jag har pratat med folk som faktiskt har sprungit!

Hur ska jag göra nu då?? Leva som jag lär, eller bara njuta av möjligheten kanske?

Hur skulle du göra?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

