Nöjd, faktiskt!

Var ute och sprang nyss (eller nyss och nyss, jag har hunnit käka i alla fall). Från början hade jag tänkt att jag skulle dra på ett långpass på två timmar, men klockan hann bli halv sju innan jag kom hem från jobbet. Det kändes inte riktigt bra att sticka ut och springa i två timmar då. Så det fick bli ett ordinarie pass istället.

Men jag är ändå ganska nöjd. Med tanke på att jag kände mig totalt slut i kroppen och helt ur form tidigare idag så måste jag ändå tycka att 13,3 km i 5:40-tempo är väldigt bra!

image

Nu kan jag gå och slafa med gott samvete!😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 comments

  1. Mia

    Gött! Det är ett bra pass att skriva in i träningsdagboken🙂 Det är konstigt det där hur kroppen kan kännas helt slut och så blir det skitbra ändå när man väl kommer ut.

Kommentera

