Efterdyningar

LL-starten Känslan så här efter loppet är… bra! Har inte ont någonstans. Jämför jag med förra gången är jag väldigt förvånad! Då kunde jag knappt gå tillbaka till bilen. Gjorde inte många knop på söndagen heller, benen gjorde för ont! Skillnaden mot i år är enorm! Faktum är att jag känner mig riktigt pigg. Undrar varför, sov inte så mycket i natt. Kanske övertrött? Eller är det helt enkelt så att man mår bra om man rör på sig?😉

Stod i duschen i går eftermiddag och kom på mig att längt till nästa långpass! Få komma ut och lägga en 20 – 25 km under fötterna! Fett nice!

Den enda biverkningen från LL är att jag har fått skavsår i knävecket! Fick de av knäskyddet. Sved som fan när jag skulle duscha av mig all svett…😉 Ska låta det läka ihop lite till, sen är det bara att bränna iväg ut i spåret igen! Fast när? Tyvärr kommer det att få vänta lite på sig. Får se när jag kommer ut på nästa runda över huvud taget. Hinner inte idag, MÅSTE ta mig till aikidon på tisdag och gärna på torsdag. Valpkurs på onsdag. Till Stockholm på fest på lördag. Fredag?

För övrigt: Knappt tre veckor kvar till Tjurruset. Dags att leta reda på de gamla skitiga skorna igen!😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentera

