Tidsbrist

Lite svårt att hinna med bloggen just nu. Har fått ett uppdrag i Norrtälje, och än så länge får jag lov att köra bil fram och tillbaka. Går väl hyfsat på kvällen, men morgonen… Genom hela Essingeleden – Sveriges mest trafikerade väg! I går tog det 2 tim och 45 minuter att komma till jobbet, i morse hade jag lyckats få ner det till två och en halv ungefär. Men då startade jag 05:40 och en timme senare är det inte fullt lika fullt på den jäkla leden.

Rädd för att det kommer inverka på träningen också. I och för sig är det kanske bra att jag kör en lugnare period just nu, men det känns inte bra.

Måste lösa detta på något sätt!

För övrigt, hade tänkt att skriva lite om hur det var på Tjurruset i helgen, får se om jag hinner i kväll eller så.

10-TR-lera

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

