Torrlagd

Så där ja! Då har jag slutat jobba för den här dagen. OK, har kanske inte jobbat exat hela tiden, men pretty much.

Fortfarande kvar i Norrtälje, och jag hade verkligen tänkt att springa lite idag, men ibland blir det ju som sagt inte riktigt som man planerar. Det är ganska mycket att göra på jobbet. Vi har en absolut dead-line på 1/1-2011, och det är en sjuhelvetes massa som ska göras innan dess. Så risken är att träningen kommer att fortsätta få stryka på foten.

Kom till mitt rum på Norrtälje B&B runt 17-snåret idag. Dumpade väskorna och sen iväg till ICA för den obligatoriska ta-med-dig-hem-pizzan. Vid halv sju hade jag käkat och packat upp alla kläder, och då var det bara att sätta igång.

FrasseOkt2010Det är inte bara löpningen som tar stryk just nu. Har även meddelat aikido-klubben att jag lär inte dyka upp något mer på den här sidan nyår i alla fall. Det skulle ju kunna finnas en liten möjlighet att träna på söndagsmornarna, men efter att ha spenderat hela veckan i Norrtälje så känns det som att det finns annat att prioritera än aikido. Sambon. Frasse. Huset.

Men va fasen, det är ju en kväll i morgon också! Säsongens första träning på snö kanske?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 comments

  1. Mia

    Ibland är det ju så. Det är för mycket annat. Själv har jag löpvila nu. Känns konstigt efter det här året då jag inte gjort så mycket annat. Får nog ta en liten morgonjogg ändå och lufta mig lite🙂

    • Peter

      Kan ibland vara en ide att vila lite. Kroppen mår ju bra av att röra på sig, men det får inte bli för mycket av det goda! Man kan väl säga att jag typ vilar mig i form just nu. Men jag undrar om jag inte ska försöka komma ut och kuta ikväll. Hoppas på snöfall!😀

Kommentera

