Kanske på G?

Så då var första armhävningspasset avklarat. Fem veckor och två dagar kvar, sedan ska jag tydligen fixa hundra armhävningar. Fan tro’t! Passade även på att köra två småttingar med “plankan” också.

Idag hoppas jag på att komma ut och springa lite. Hade ett jäkla sug igår kväll när jag låg och vred mig och inte kundebl”t somna. Ställde t.o.m. alarmet en timme tidigare än normalt, men eftersom klockan var närmare ett i natt när jag somnade så sprack ju den idén. Men det var verkligen så det kröp i benen av ren och skär “lusta”! Så skit i vädret! Ikväll blir det en runda!

Sedan ska man ju inte vara överoptimistisk, men jag känner att jag även skulle vilja testa på programmet för tvåhundra situps också. Som det är nu är jag i så usel magform att 25 situps är när nog en omöjlighet! Det ska vi ändra på. Kanske med start i kväll!

Nu kör vi!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

