En trevlig kväll

Det är precis vad jag haft! Hade ett möte på jobbet som slutade vid 17 och 20 minuter senare kom kollegan/vännen Tord åkandes från Stockholm. Ja just ja, jag befinner mig ju i Norrtälje! Han hade med sig lite utrustning för en demo jag ska snickra ihop. Vi lastade in skiten på mitt rum, och sedan begav vi oss till restaurang Ett Glas här i Norrtälje för att käka lite kvällskrubb och prata lite jobb och jobbskvaller.

Så jag beställde in förrätt (Gambas Piri Piri) och varmrätt (kyckling toast med aioli och guacamole), två stora och en cappuccino, och till min glädje så visar det sig att mina kära arbetskamrater i allmänhet, och VD i synnerhet, tycker så synd om min uppoffring(!?) att vara här i Norrtälje, så notan, ja den stod jobbet för!😀 Sweet!!

Jag gillar Tord (som är kollegan som dök upp), så redan där var det ju en trevlig kväll. Sedan hade vi riktigt kul och trevligt. Avslutade det hela med att ta en extra pivo på sportbaren och kollade in sista perioden av AIK-SSK i hockeyn. Det enda som var kul där var väl att Frölunda verkade få pisk av Skellefteå…

Nu är det dax att avsluta kvällen med ett avsnitt av The Event.

En bra kväll! Hoppas ni också får det! Sov så gott!

Kommentera

