Inte alltid så lätt

Det har varit lite glest med uppdateringarna sista tiden. Det har även varit glest med träningen. Som om jag gått i ide på nåt sätt. Fast svaret är ganska enkelt och ganska svårt.

Dels är allt annorlunda när jag befinner mig i Norrtälje. Dels är jag ur fas/slag med träningen. Jag hoppas att kommande helg ska hjälpa mig att komma igång igen! Och sist, och absolut inte minst, så har jag plågats av att jag förra helgen fick låta min katt Linuz somna in. Han blev 16 år och 11 månader. Skulle ha fyllt 17 dagen innan julafton. Det har varit svårt.

Saknad

Ska försöka rycka upp mig i helgen!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 comments

Kommentera

