Inte så mycket snölöp!

Det har ju gått lite si och så med både träning och bloggande sista två månaderna. Skyller på en stor arbetsbelastning, ur form, less på skiten och det faktum att det inte blev roligare av att befinna sig i en helt annan stad där man inte hittar någonstans.

Trodde i min enfald att det skulle kunna bli lite ändring på detta den här veckan. Sitter nämligen och jobbar hemifrån, och här hemma vet jag ju vart vägarna bär. Men då har kung Bore fått för sig att han ska gå på anabola eller nåt, för det har inte varit varmare än –7 sedan i måndags, och då var jag inte hemma. Igår var det inte att tänka på att sticka ut och springa, det var minus 14 och kallare hela dagen. Min astma protesterar högljutt när det är så kallt. Dessutom har jag en liten fundering på om anledningen till att jag var så mycket förkyld förra vintern/våren, kan ha berott på att jag var ute och tränade i –20 grader?

Hur kallt måste det vara innan du sätter stopp?

Kommentera

