Ändring på torpet!

Nu får det vara nog med självömkan! Så tränigen har gått och h-vete och året har inte börjat så lysande träningsmässigt heller. So what!?

Knät börjar kännas bättre, ska ha lite långledigt (fem hela dagar!). Nu kommer jag inte vara hemma på onsdag och torsdag, men jag har fredag, lördag och söndag till mitt förfogande!

Det ska bli skidpremiär på min ära! Nu tycker jag ju att det är för jävla tråkigt att 20100306göra i ordning skidorna, ett himla slit som tar en massa tid innan man kan sätta sig i bilen och åka till spåret!

Så då ser planen ut så här: Ut och spring på fredag! Ta sedan fram och gör i   ordning skidorna. På lördag, testar vi laggen! 😀 Och eftersom jag kommer vara helt slut i armarna på söndag så passar det ju bättre med att försöka komma iväg på lite aikido…

Har jag inte en plan som heter duga??

Kommentera

