Ut ur dimman

Det börjar arta sig som sagt. 7,3 kilometer igår och det på en ny runda. Den är ganska varierande och inte allt för tråkig, tvärtom! Vilket gör att det känns som att det kan bli lättare att komma ut och springa när jag befinner mig här i Norrtälje.

Norrtälje ja. Januari ut, sedan kommer livet att återgå till det mera normala igen. För att citera en favvofilm (“Snowroller”): “Det kommer bli ganska så najs!” 😀

IMG_0103Däremot stör det mig lite att jag inte hunnit åka skidor ännu. Det är ju rent ut sagt bedrövligt! Framför allt om man betänker att det kommer ju kanske inte vara sådana här vintrar i framtiden. Det är bara det att det är lite bökigt och tidskrävande att komma ut och igång med skidorna. Det ska göras rent och vallas och sedan ska man försöka ta sig till spåret. Ska försöka bli bättre på det!

Ingen runda idag. Benen från igår känns fräscha så det är inte därför, utan det är möte på kontoret idag. Mötet börjar 17:30 inne på Mariatorget i Stockholm. Det tar mig ca 1½ timme att åka dit. Sedan “hem” igen. Blir lite för sent! Men i morgon, då finns chansen!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

