På gång!

Resan till Stockholm med tillhörande månadsmöte på kontoret avklarad! Kunde passa på och välförtjänt vila benen en dag samtidigt. Tror att det kan visa sig ha varit ett bra drag. Det kommer visa sig ikväll om inte annat.

Skulle behöva jobba lite ikväll egentligen. Vill ju jobba in lite tid så jag kan åka hem till Torshälla i morgonkväll (eller fredag förmiddag i alla fall). Så på så sätt var det ju lite tokigt att jag var tvungen att åka till huvudstaden igår. Där försvann ca tre timmar som jag hade kunnat jobba in. Det gör ju att det blir lite tuffare att hinna träna och jobba in tid, men det borde kunna funka.

Får inte faila nu, inte när jag hade ett sådant hyfsat pass i måndags! Det är ju inte tal om att ta min nyfunna runda på två varv, men kanske 1½? Borde i så fall landa på ca en mil. Det vore ju riktigt trevligt (eller om man så vill: “ganska så najs!”)!

Så ser min planering ut för dagen! Du då?

img_9002

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

