Va fasen, det är ju gammalt!

Det har varit lite tränings och inläggscirkus sista tiden, men det ska nog kunna börja ordna upp sig snart. Som Heidi så fint uttrycker det (i november redan…), det har varit dåligt, dåligt och dåligt.

vlcsnap-2010-03-22-10h41m49s89

Men skärpningen närmar sig. Och det med snabba steg. Redan nästa vecka räknar jag med att det ska bli bättre. Det är ju så här att jag har haft ett långt uppdrag i Norrtälje vilket har fuckat upp mina rutiner enormt, för att inte tala om vad som hände med träningsglädjen. Efter den här veckan är jag däremot klar här, vilket gör att jag kommer kunna återgå till det mera normala.

Jag säger nästa vecka eftersom jag just nu sitter på mitt kontor här i Norrtälje  och firar min 40-årsdag, och det kommer ju bli lite firande i helgen. Så jag tänker inte ens försöka sticka ut då. Det kommer inte finnas tid på lördag, och söndag… tjaa, det är kanske läge att ta det lite soft då?!

Förresten kommer en av mina bröder att hälsa på/fira mig ikväll så där sprack möjligheterna att springa lite ikväll och förmodligen i morgon också! Torsdag och fredag blir det mycket jobb på.

Ska försöka (kan inte lova dock) att träna fem dagar i veckan. Torsdagar och söndagar är det aikido. Det var väääldigt länge sedan jag var på en sådan, och det känns. Kroppen är vid 40-års ålder inte riktigt lika flexibel som när man var 20! Sedan hoppas jag på att kunna komma ut och springa tre dagar i veckan också. Värt ett försök!

Önska mig lycka till!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentera

