Premiärer

Tillbaka på H&M! Slutade ju som konsult där för ganska precis ett år sedan då jag bytte arbetsgivare. Nu är jag (med ny arbetsgivare) tillbaka. Det är bra på flera sätt. Dels är det ett bra ställe att jobba på. Dels finns det duschar här och en väldigt bra slinga runt Årstaviken i Stockholm.

Jag har märkt att jag har väldigt svårt att komma igång med löpningen, framför allt när det blir så sent på kvällen. Därför passar det bra att vara här ett tag. Årstaviken runt är nånstans mellan sju och åtta kilometer långt och en ganska perfekt löpning på lunchen. Det kan vara precis det jag behöver för att få tillbaka lusten igen.

Idag blir det premiärlöpet! Har släpat med mig löparkläderna hemifrån. Och schampo! Passar bra, så är jag nyduschad och fräsch när jag kommer till aikidon ikväll, vilket även det blir en slags premiär! Har ju varit borta från aikidon sedan mitten av oktober, det var då jag började mitt uppdrag i Norrtälje. Där har jag glömt i stort sett allt tror jag, så det blir till att starta om från början!

Men skam den som ger sig!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 comments

    • Peter

      Tack! Kan behövas…🙂 På ett sätt var det rätt skönt att vara i Norrtälje i veckorna, behövde bara göra två resor i veckan med SJ, då gick det oftast bra. Nu är det två om dagen…

Kommentera

