Tredje gången gilt?

För tredje dagen på rad har jag släpat med mig min väska med träningskläder. Kanske lyckas jag idag?

Det började onekligen lite bättre idag. Valde rätt tåg och blev ”bara” 20 minuter sen, det får man inte ens ut resegarantipengar för! Tur för mig att jag kollade igår kväll, för annars hade jag nog tänkt åka samma tåg som igår, och det blev inställt. Och tåget efter det!

Runt Årstaviken!

Runt Årstaviken!

Men nu ska vi inte gnälla mera på gamla SJ. Utan fokusera på lunchen. Strax innan kl 11:00 kliver yours truly in i omklädningsrummet och byter om för att springa ca 8km runt Årstaviken. Ska bli ”fett najs” och i ett lugnt tempo. Nu hoppas vi att det här är vändpunkten och att träningen kommer igång ordentligt!

Önska mig lycka till!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

