Släpp iväg latmasken!

Det gick ju bra igår! Eller nåja, löpningen hade kunnat gå bättre, men det jag menar är att jag kom ut som planerat och jag genomförde min runda. Att det gick lite tyngre än jag tänkt det gör inget och är förmodligen självförvållat!

Tänkte jag skulle försöka göra om bedriften i dag, och ta samma runda idag igen. En lunchlöpning. Har dock stött på ett litet problem.

Släpp-latmasken-Peps

Släpp-latmasken-Peps

Möte fram till 11:15. Sedan ska det springas och lunchas, och så nytt möte kl 13. Igår gick det åt 1½ timme bara för löpningens skull, tio minuter att gå till omklädningsrummet, byta om och komma iväg. Springa i 48 minuter, stretcha i fem. Duscha, byta om och packa väskan igen – ytterligare 20 minuter. Sen lunchen.

Måste bli snabbare! Och inte bara i spåret (tydligen)!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

