Vårtecken!

I dag lyckades jag faktiskt med konststycket att vara på jobbet i tid! T.o.m. lite tidigare än förväntat, vilket ger oväntade möjligheter för kvällen!

Egentligen hade jag tänkt att springa på lunchen idag, men jag tänkte i vanlig ordning inte på att fixa till träningskläderna redan igår, och i morse fanns det ju inte en sportsmössa att hinna med det! Så vi får se, har jag lite tur kanske jag kan åka redan med 16:25 och det vore ju trevligt. Om än kanske lite väl mycket glädjekalkyl. 16:55 låter lite mera troligt. Men i alla fall! Då kan jag vara i Eskilstuna redan klockan 18 och ute och springa vid 18:30! Ca en mil hade jag nog tänkt att försöka på. Om allt lirar som det ska.

På tal om mil, anmälde mig just till Premiärmilen som går av stapeln 27:e mars. Ett vårtecken gott som något! 😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

