Dags att skapa sig en plan!

Carina säger att jag måste göra en plan. Ska jag försöka mig på en klassiker så måste jag ha en plan. Och det är väl inte så himla tokigt tänkt.

Redo-för-Vättern-Peps?

Redo-för-Vättern-Peps?

Hur den ska se ut däremot, ja det vete tusan!

Den behöver ju innehålla simning, rullskidor och löpning. Dessutom vill jag ju gärna köra på med lite aikido som är ett bra komplement till stela jag. Sen skulle det finnas tid till Frasse och Carina och gärna lite kompisar emellanåt. För att inte tala om arbetsdagar som oftast blir 12 timmar, inklusive resor. Sen var det inte så mycket tid kvar…

Till att börja med behöver jag komma ut och springa mer än vad jag gör idag. Tog ju upp skidåkningen i helgen, men med tanke på vädret nu så behöver jag nog inte känna någon konkurrens mellan löpning och skidor på ett tag. Det lär ju väldigt snart vara klart med skidåkningen i Mälardalen!

Vad som däremot ÄR ett problem, det är hockeyslutspelet så länge Djurgården är kvar! Där försvinner det ju tre träningstillfällen i veckan!😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

