Lite nöjd med mig själv idag!

Idag känner jag mig riktigt nöjd med mig själv! Rundan igår blev på 11,7 km och det var som sagt första gången på säkert ett halvår som jag sprang över 8 km! Kanske var det därför jag gick med lite lättare steg till jobbet imorse?🙂

Tyvärr så försov jag mig imorse. Eller försov och försov, alarmet gick inte igång. Hade det inte varit för Frasse som blev kissnödig och behövde gå ut så vete tusan hur länge vi hade sovit. Så eftersom jag kom sent till jobbet så hinner jag inte som planerat sticka ut på lunchen och dra min lunch-runda. Fast det kanske var lika bra. Man ska ju inte ta i för hårt när man ökar träningstempot/mängden. Då får det bli två dagars vila och så ut på lördag och söndag istället.

Måste säga att det börjar kännas ganska hyfsat nu faktiskt! Skönt att vara på gång igen.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 comments

Kommentera

