Klent!

Klent med löpning, klent med uppdateringar, klent med träning över huvud taget. Men jag skyller allt på en kraftfull förkylning och kraftmycket på jobbet just nu. Det har blivit några långa dagar sista tiden, även om fredagen var ovanligt kort! Fyra timmar… 😀

Om vi ska ta det i rätt ordning så i fredags blev det bara en halvdag på jobbet, men det var inte för att jag skulle kunna komma hem och träna lite. Nej, det var kennelträff nere i Ronneby, och eftersom nämnda stad ligger en si så där 50 mil från Eskilstuna kände vi att det var en bra idé att åka redan på fredagen. Sedan blev det övningar och umgänge för hela slanten! Ända fram till söndagslunch, då det ånyo blev 50 mil i bilen.

Många briarder blev det!

Många briarder blev det!

Måndag. Upp 04:40 för att vara på jobbet 06:30. Workshop hela dagen och en kick-off på kvällen och hemma halv ett på natten. Tisdag tog jag faktiskt en sovmorgon och var på jobbet kvart i nio. Sedan mera workshop och hemma pustade jag bara ut. I morse var det åter dags att kliva upp vid 04:40 och vara på plats ca halv sju.

Jag hoppas på att jag ska kunna vara hemma runt 18:30 ikväll och då blir det en liten sväng. Första på väldigt länge (igen).

Håll tummarna!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

