Nästa utmaning!

Här är beviset för min nästa utmaning – tävlingsmässigt i alla fall. SpringCross på Djurgården i maj. Finfint!  Tydligen delar de ut guldmedaljer för de som klarar 12 kilometer under 60 minuter… Borde gå tycker jag! Så guldmedaljen satsar vi på! I och för sig hade jag att göra 74 minuter på lite drygt 12 km igår. Dags att börja kapa lite tider med andra ord!

springcross

Nästa och nästa förresten. Det blir ju första om jag kommer till start. Har ju redan missat två tävlingar, även om det inte var mitt fel.

Håll tummarna!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

