Torrlagd men pigg

I morse var det meningen att jag skulle in och ta mitt andra simpass. Men det struntade jag i faktiskt. I stället prioriterade jag sömnen, vilken har varit väldigt lågt prioriterat på sista tiden. Nästan åtta timmars sömn blev det, och jag känner mig rätt så pigg faktiskt. Första gången på ett par veckor!

Däremot så kom jag mig iväg på ett litet distanspass igår. Gick riktigt hyfsat. Nästan 13 km, så jag är ganska så nöjd. Det som jag lurar lite på är däremot det faktum att jag kände en viss stumnad i benen. Och det redan efter ca sex kilometer. Vet inte om det beror på att detta var blott det andra passet på ren asfalt på länge, eller om skorna börjar bli lite taffliga.

Träning 2011-04-13

Får se hur benen känns ikväll, kanske blir det intervaller!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

