Nej jag har inte glömt!

Men jag har inte hunnit! Haft någon ny premiär alltså. För det var ju det, jag skulle ju ha minst en premiär till att berätta om. Problemet har varit jobb, och mycket av det dessutom!😉 Min nya premiär skulle ha skett i morse, men det fick inte plats i kalendern idag. Kommer nog inte hinna förrän på tisdag.

Ikväll… ikväll blir det nog lite paj och ett glas vin. När jag väl kommer hem. I helgen däremot! Förutom att lägga spår med Frasse, byta däck på bilen och allt annat som jag glömt, så tänkte jag försöka hinna med: ett pass med back-intervall, ett distanspass, ett sim-pass och ett långpass! Puh!

Har du lika stressiga helger?

Kommentera

