Skönt att ta rätt beslut!

Var ute och sprang igår. Knappt 12 km blev det, och ganska hyfsad tid. Gjorde lite nytt samtidigt och körde lite fartlek efter ca halva sträckan. På så sätt är jag rätt nöjd. Däremot så kändes det rejält i hälsenan igen. När jag gick och la mig på kvällen så var det som att det brände i den. Tror att det kan bero på att jag varit lite slarvig med att stretcha senaste tiden.

Å andra sidan så stärker det mig i min uppfattning att jag gör rätt som skippar maran. Risken för att gå sönder är alldeles för stor. Så det blir till att gå hem och planera en resa till Bryssels marathon i stället. Grymt kul!! 😀

Målgång i Bryssel

Målgång i Bryssel

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

