The end?

Är du helt bakom Götet? Tyckte att det var en rätt bra rubrik, med tanke på brorsans och mitt “uppdrag”… Att springa mellan Stockholm och Göteborg på en vecka…. och med tanke på alla kommentarer som dök upp när vi berättade om vårt äventyr.

Det var ju tydligen inte så enkelt att “bara springa”…. det är mycket annat skit som kommer i vägen – jobb, familj och framför allt – skador.

Christian, min bror, har fått seriösa knäproblem och cyklar mest nu för tiden. Själv har jag också taskiga knän (gamla skador), men slåss samtidigt mot arv och miljö och demoner.

Men jag har bestämt mig för att jag verkligen ska fixa det här! Om inte annat för att det är ett bra sätt att ta tag i mitt liv och rätta till saker som är fel!

Tanken med den här bloggen var att vara verkligen ärlig med mig själv och beskriva alla våndor som jag går igenom, och jag tror att brorsan tänkte detsamma. Så blev det inte.

Christan har väl mer eller mindre gett upp iden om att göra det här, men jag håller fast! Det är min räddning!

Jag är inte säker på att jag kommer behålla den här bloggen, Ska testa ett tag men, fokus kommer och ligga på en annan blogg (runningpeps.wordpress.com). Där blir det mera ärligt.

Jag hoppas ni kommer haka på!

Kommentera

