Löparhelg!

Sitter och puttrar buss just nu. Dels försov jag mig, dels visade det sig att tåget hade skurits ned från sju till två vagnar. Så jag tog ersättningsbussen (med sittplatser!, vi är typ sju passagerare). Hade

Löparhelg för Peps

Löparhelg för Peps

tänkt att springa lite på lunchen idag, men eftersom jag försov mig och vill kunna komma hem skapligt idag, det är ju fredag, så skippar jag lunchlöpet! Om andan faller på så kanske det blir lite löpning ikväll istället.

Löparhelg ja… Jo jag tänkte verkligen kick-starta nu. Så det ska springas både lördag och söndag. En av dessa dagar tänkte jag tillbringa i milspåret i Vilsta. Det är tufft som tusan och kommer bli en riktig genomkörare. Kanske i morgon, så kan jag ta ett lite lugnare pass på söndag. Kommer dessutom ta ett race med Frasse också. Det blir det korta passet. Blir nog samma runda som senast, vilket skulle betyda mellan tre och fyra kilometer. Söndagkväll kanske?

Hm, kan jag fortsätta så här så lär det ju vara full möjligt att kuta mellan Strängnäs och Torshälla runt juletid!

Det är min helg, hur blir din?

Peps is ”Back in control!” (Sabaton):

Kommentera

