Första 10

imageDet blev en liten runda igår i alla fall. För första gången på länge så var det över milen också! 11,5 km. Lite stolt är jag nog! Ler Och en ganska hyfsad tid också, lite drygt en timme och 5:50 per kilometer. Ja ingen världsrekord-tid, men en bra start!

Kände att jag behövde ta i lite mer än vad som kanske hade varit normalt med tanke på hur min träningsmängd sett ut hittills i höst. Dels ville jag få bukt med kroppen och stelheten i nacken och skuldran. Tänkte att om jag tog ut mig lite skulle jag kunna sova bort saker och ting lite mera. Dels kände jag ett behov att rensa kroppen efter helgens eskapader. Fyra rätters middag med fördrink, vinpaket och en 40-årig calvados på Yxtaholms slott! Den satt som smecken! Skrattar

Om allt funkar som det ska idag, vilket vi får hoppas, så blir det en liten snäll jogg med Frasse också. Typ en fyra km eller så. Blir kul, och bästa veckan (träningsmässigt) på ett riktigt bra tag!

Bra där!

Kommentera

