Ny utmaning

Fortfarande har jag kvar mitt mål att springa tre mil lagom till nyår i år. Det tror jag är en förutsättning om jag ska fixa nästa mål…

Jag har ju sagt att jag inte ska hålla på och anmäla mig till en massa lopp som ändå inte kommer att kunna genomföras pga av skador och stressen för att komma i form i tid till sagda lopp. Det gäller fortfarande, det här är/blir annorlunda! Främst för att det inte är ett sådant där stort lopp som man måste anmäla sig till ett halvår innan. Det var typ under 300 pers som anmälde sig i herrklassen förra året.

image

Där har ni målet! Då kanske det kan bli ett Lidingölopp nästa år i alla fall… 50 km på Lidingö, det blir något att bita i!

Kommentera

