Tiden flyger!

Satt här på jobbet och programmerade lite när det slog mig att det nu är ganska precis ett år sedan jag fick ett uppdrag uppe i Norrtälje. Fyra månader i ett höstigt och vintrigt Norrtälje… Utan att

Norrtälje

Norrtälje

känna någon och där alla affärer och kaféer stänger 17:30! Det var lite speciellt. Inget jag vill ha ogjort, men sannerligen inte uppleva igen!

Det var också där som min senaste framgångsrika träningsperiod tog slut! Bökigt att försöka hitta nya ställen att springa på när man inte känner till staden. Samtidigt är den ju inte så stor, så det fanns liksom inte så mycket att utforska! Detta kombinerat med att jag försökte jobba in lite tid i veckorna för att kunna åka hem skapligt på fredagen och lite extra sena dagar eftersom jag inte riktigt visste vad tusan jag höll på med… Det satte stora spår i löpningen! Spår som jag än i dag jobbar med att få bort kan man säga.

Som jag skrev (typ i måndags?), det har gått lite knaggligt att verkligen komma igång ordentligt. I blame Norrtälje!

Men jag hade en bra runda i måndags, och nu gäller det bara att hålla i det här!

Kommentera

