Ordningen börjar närma sig!

Nu kan jag faktiskt gå ordentligt igen! Vilken seger!🙂

Är fortfarande lite ostabil i foten, vilket märks då jag ganska snabbt kan vrida till den igen, och då gör det fortfarande ont som fan! Men jag är ändå glad för att jag inte har ont när jag går längre. Har t.o.m. tagit ett par springsteg över övergångsställen. Så det börjar arta sig! Fast jag får nog vänta till helgen är över innan jag försöker mig på en löprunda. Ana att det kliar lite i benen nu efter snart fyra veckors frånvaro!

Däremot så tog jag cykeln till Centralen idag! Också det runt fyra veckor sedan sist! Men det var ju då en jäkla dag att börja på… Attans vilken motvind jag hade! I flera byar var det nästan att jag började rulla bakåt!

Det ljusnar lite i tillvaron! Nu får vi hoppas att det håller i sig!

Rammstein: ”Die Sonne”

Kommentera

